Thursday, 1 April 2010

Rangeela Susar Mast Mazy Main


Hallo readers kaise hai aap sab ke LUND aur CHOOT...? bobby hazir hai Meri last
kahaani aap sab ne pade hi honge mujhe bahut saaaare mail aay jisme maine zyaada tar ka reply bhi kiya aur jinka reply nahi kar paaya unko ek baar phir se meri kahaani ko vote dene ka thanxxx............

Haan to mere CHODU bhaiyon aur CHUDAASI bhaiyon ki behanon is baar phir se aap sab ko 1 letest kahaani bataane ja raha hoon jo meri to nahi par haan aap ki hi taraah ek bahut achhi fan hai usne mujhe apne baare me detale se bataaya hai aur usko meri kahaaniyan bahut pasand aati hai khaas kar mera DESI style aur usne ye bhi bataaya ki meri jo kahaani thi PYAASI CHOOT aur w0o bhi mujhe kisi aunty ne bheji thi wo usko bahut pasand aayi aur isi se inspire ho kar usne mujhe apni kahaani bheji hai jo main ne apni site per bhi publish ki hai to ab baatein bahut CHOD li ab thodi kahaani ho jaay.

Haan to main jiska zikar karne ja raha hoon pahle uske baare me thoda sa bata doon k wo ek h/wife hai aur uski abhi jaldi hi saadi hui hai yaani ki kareeb 6th month pahle aur uska husband 2 maheene baad apni job par wapas jaipur chala gaya aur ghar me sirf uski biwi aur papa rah gaye mummy kareeb 6th saal pahle swargwaasi ho gayi thi sasur ki age kareeb 46th hogi aur wo abhi bhi sehat me apne ladke se bhari hi padte hai puraane type ka kasrati badan hai unka aur abhi bhi roz tel malish karte hai aur rani ka figure HAY uske badan ko dfekh kar to mujhe bhi jalan hone lagti hai kya khoobsurat badan gora badan gulaabi hont ubhaar daar thos bhari...bhari choochiyan aur sabse achhe uske chutad the...tight aur ubhaardaar bete ke jaane ke kuch din baad se rani ne ghar ka samaan laana suru kar diya tha pita ji ko unka beta koi kaam nahi karne deta tha aur waise bhi unki puraani proparty hi bahut thi kaafi kiraaya aa jaata tha jisse ghar ka kharch bahut araam se chal jaaya karta tha

Aise hi ek din jab raani bajaar gayi aur waapas aayi tab usne ek ladke ko ghar ke bahar nikalte hue dekha aur jab ghar me aayi to babu ji dhoti aur baniyaan me the raani kuch samajh nahi paayi aur fir to aksar hi aisa hone laga raani jab bhi bahar se aati to use kabhi koi kabhi koi ladka bahar jaata hua dikh jaata ya ghar me hi
mil jaata jiske baare me poochne par sasur ji kuch na kuch bata dewte the ki kuch mangaana tha isliye bulaaya tha aise hi ek din ki baat hai raani subji wagera lekar jab aayi to usne darwaaja band dekha usko thoda sak hua to wo peeche ki taraf se gayi aur andar kuch azeeb si awaaz aa rahi thi awaaz sun kar rani aur utsuk ho gayi
ye jaane ko ki aakhir andar aisa ho kya raha hai...? Kuch der kosis karne ke baad aakhir use darwaaze me ek jhiri nazar aa hi gayi aur aisi jagaah bhi jahaan use koi bahar se dekh nahi sakta tha usne jab aankh laga kar andar ka nazaara dekha to uska man gusse se bhar gaya andar uske sasur ji poori taraah se nange the aur ek chikna sa kareeb 15th saal ka ladka sirf nikkar me tha jiska lauda uske sasur ji apne haath se pakad kar sahla rahe the aur sasur ji ka luda latka hua tha jise wo ladka apne haath se idhar...udhar jhatke de raha tha ye sub dekh kar rani ko bahut gussa aaya wo gusse se bhanbnaati hui men darwaaze ki taraf badne lagi tab hi uske dimaag ki batti jali wo is chheez ko dusre pahlu se sochne lagi kyon ki uski saas to kareeb 6th saal pahle khatam ho chuki thi aur sasur ji abhi aise buddhe bhi nahi hue the aakhir sarir ki bhi koi demand hoti hai to wo bechaare bhi kya kare yahi soch kar wo wahin bahar baith gayi kyonki andar to vaasna ka khel khela ja raha tha kuch der
baithne ke baad rani ne socha ki kyon na yahaan baithne se achha andar ka nazaara dekh kar kuch maza liya jaay Wo phir se us taraf aayi aur andar dekhne lagi andar babu ji us ladke ko bol rahe the resu beta kal hi tumko 50th rupay diye the aur
aaj tune fir se 50 ki maar di ye to achhi baat nahi hai na is taraah kaise kaam chalega to wo ladka jiska naam resu tha wo bola uncle kal to aapne meri maar...maar kar suja hi di thi raat bhar bahut dard hua tha aur aaj bhi koi kasar nahi chodne waale lag rahe hai par main aapse waada karta hoon ki 4 din baad main aapko ek bahut achha maal dilaaunga abhi bilkul kora hai kisi ne chua bhi nahi un dono ki
baate sun kar raani ko0 aisa lag raha tha ki kjal ye haraami muhalle ki kisi ladki ko pata kar laayega aur mere ghar me uski choot ka baaja bajwaayega par resu ne jab ramesh ka naam liya to main chakra gayi main sochne lagi ki pita ji kis hadd tak gir gaye hai ki koi aurat ya ladki nahi mil rahi to bechaare ko ladko ke saath sambandh
banaane pad rahe hai.

Aur fir maine dekha ki naye ladke ke baare me sunkar pita ji chahak gaye the aur us ladke ka luda jor se daba diya unhone jis par wo cheekh pada ahhhhhhhhh uncle dheere.... dheere dabaaiye aap to bahut beraham ban jaate hai plzzzzzzz aaj aap meri gaand mat maariye kyonki abhi kal ka hi dard hai main to aapko ramesh ke baare me
bataane ke liye aaya tha to pita ji bole beta gaand to main maarunga teri par haan tujhe takleef hai to jara araam...araam se maar lunga kyonki tu bahut kaam ka bachha hai aur ye kah kar uske najuk se hoton ko choomne lage wo ladka bhi pita ji ke chumban ka jawaab jordaar tareeke se dene laga aur thodi hi der baad maine dekha ki
pita ji ka lauda tankar kareeb 7" ka ho chuka tha fir sasur ji bole chalo beta ICE...CREAM choosne ka time ho gaya hai jaldi se MUH me lo Aur wo ladka babu ji ka lund kuch der haath se masalne ke baad apne muh me daal kar choosne laga wo bilkul kisi icecream ki taraah hi lund ko choos raha tha aur ye sab dekh kar meri halat bhi kharaab hoti ja rahi thi kyon ki abhi meri jam kar chudaayi bhi nahi ho paayi thi aur mere pati bahar chale gaye the meri CHOOT kareeb 2 maheene se pyaasi thi jisse usme bhi khujli hone lagi ...... rani ne bahar se apne sasur ko ladke ke saath nangi halat me dekha to sasur ji us ladke ka lauda haath me liye the aur wo ladka jiska naam reshu tha wo bhi sasur ka lauda haath me lekar sahla raha tha kuchj der sahlaane ke baad sasur ji ne usse kaha chalo beta ab ice cream choosne ka waqt aa gaya hai aur wo ladka unke lund ko choosne laga jisse unka lauda poori taraah se tan
kar khada ho gaya.

Ye sab dekh dekh kar meri bhi panty geeli hui ja rahi thi kyonki main bhi kareeb 2 maheene se chudi nahi thi maine apna haath salwaar ke upar se hi apni choot par rakh liya aur sahlaane lagi andar ka mahol garam hota ja raha tha babu ji lauda to unke bete se bhi lamba aur mota nazar aa raha tha mujhe aur kuch der baad jab unka lauda
poori taraah se taiyaar ho gaya to wo reshu se bole chalo beta ab jhuk jaao unki baat sunkar mere kaan khade ho gaye main soch rahi thi ki ye apna luda uske haath se jhadwa kar santust ho jaayenge par buddha to bahut bada tharki nikla ye to ladke ki gaand maarne ke chakkar me tha.Ladka darte...darte bola uncle araam ..araam se maariyega kal aapne bahut jordaar pelaayi ki thi abhi tak dard hai agar aapne jara bhi haraami pana dikhaaya to main ramesh ko nahi laaunga sasur ji bole haan haan beta tu chunta mat kar main bahut araam se karunga aaj mujhe pata hai tujhe takleef hai ok aur wo ladka deewaar ki taraf ko muh karke apne dono haath zameen par rakh kar ghode ki taraah ho gaya babu ji peeche se uske gore...gore chutad ko apne 2no haathon se ragad kae masal rahe the aur fir unhone apna muh uski gaand se chipka diya is seen ko dekh kar meri choot parparaane lagi mera dil yahi kar raha tha ki saari laaz saram ko taak par rakh kar babu ji ke saamne chali jaaun aur apne choot ko unke aagey pasaar doon aur unke mote laude se khoob jam kar chudwaaun par haay ri bhartiya naari saram ki maari meri panty poori taraah bheeg chuki thi aur ab meri ungli salwaar ke upar se hi choot ke suraakh ko kured rahi thi maine fir se aankh gada kar dekha to ab babu ji apne tane hue lund ko ladke ki gaand par rakh kar andar daalne ki taiyaari me the.

Wo apne laude ko uski gaand par kuch der sahlaate rahe fir unhone apne dono haath se uski gaand poori taraah se khol kar faila di aur apna lund ki topi uski gaand ke andar unhone jaise hi ghusaayi ladke ke muh se hitchki nikal padi wo khadbada sa gaya par achanak babu ji ne fir se ek dhakka maara aur abki baar to ladka
aaaaaaaaaaayyyyyyyy ii mummyyyyyyyyyyyyy aaaaaaahhhhhhhhhh aaahhhhhhhhh maar dallaaaaaaaa uuuuuuuuufffffffff uncle plzzzzzzzz dheere...dheere kijiye aaaaaaaahhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaahhhhhh hhhh plzzzzzzzzz uncle par mazaal jo budhha maan jaay wo to gaand faadne par poori taraah se amaada tha usne ghamagham 4....6 dhakke aur maare aur apna poora lauda ladke ki gaand me ghussa kar us par dah gaya aur apne haath aagey le ja kar uske seene par ferne laga ab ladke ko kuch raahat mil rahi thi. Jab chodu sasur ne dekha ki ab ladke ko dard nahi ho raha to unhone
apni raftaar bada di ab tak ladke ko bhi maza aane laga tha wo bhi apne chutad ko aage...peeche kar raha tha aur ab uske muh se dard ki jagaah mazedaar siskiyaan nikal rahi thi aaaaahhhhhahhhhhhhhhaaaaaaaa uncle maza aa raha hai aur jor se peliyeeeeeeee aaaaaaaahhhh waaaaaaaaaahhhhhhhh hhh kitna maza aata hai aapse gaand
marwaane me aaayiiiiiiiiii aaaaaaaaaahhhhaaaaa aa ye sab dekh kar meri panty poori taraah se geeli ho chuki thi aur ab main apna haath salwaar ke andar ghused kar apni choot me ungli karne lagi thi Tab hi andar se aur jordaar awaaze aane lagi kyonki ab buddha jhadne waala tha usne ladke ki gaand ka band baja diya tha wo apne lund ko
poori taraah bahar nikaal kar fir se andar daal deta tha. Aur kuch der baad wo apne lund ke saare ras ko uski gaand me udel kar us par dah gaye par jaise hi wo hate ladke ne palat kar jhatt se unka lauda apne muh me daal liya aur choosne laga us par abhi bhi dher saara chikna chikna gaada...gaada ras laga hua tha jise wo bahut maze le kar choos raha tha jab usne unka lauda poori taraah saaf kar diya tab babu ji apne kapde fata..fat pahante hue bole ab jaldi se apne kapde pahno aur nikal pado warna abhi bahuu aati hi hogi.

Ye sab dekh kar meri halat kharaab ho chuki thi aur agli baar main sasur ji ko range haath pakad kar apni choot me unka lauda kis jugaad se ghuswaaya aur iske baad babu ji kaise meri choot ka baaja bajaaya iss k baare me bataaunga to bhaiyon aur unki bahno intzaar kijiye agle part ka ok.Haan to mere chuddakad ladko aur meri pyaaaaasay bhaion ki behano kaise hai aap sab ke choot aur lund? mera bas nahi chalta warna main har mail karne waali larkiyon or har ladkay ko ek dosre se chudwa daalun khair aap log koi na koi hole dhoond hi lete honge hole means suraakh yaaaaaaaaar arre bhole bachhon abhi bhi nahi samjhe aap log arre bhai choot khne ka matlab tha mera aap log bhi jab tak khula naam na nikalwaay aap logon ko maza hi nahi aata aur mujhe kai uncle logon ke mail aise bhi mile hai jo khud bhi kai ladkon ki gaand maarte hai aur apni gaand marwaate bhi hai iske badle me kai uncle to paisa
dete hai aur kuch aise bhi hai jo apni wife ko apne saamne chudwaate hai aur ek uncle to apni kamsin ladki ki choot hi daaw par laga baithe hai.......... mujhe bhi kisi bhabhi ne bheji hai aur usko to filhaal kahaani kahne ka andaaz bahut pasand
aa raha hai aur bhabhi jee bahut khus hai ise apne upar rakh kar aap sabke saamne arz kar raha hoon ..samaj vich kuj piya k nahi) Khair baate bahut chod li ab main apni kahaani rangeela sasur uska part 2 yahaan se suru karne ja raha hoon plzzzzzzzzz yahaan maa na chudaay pahle iska 1st part pade tab hi iska maza aayega ok. Haan to chodu ladko aur pyaasi choot ki mallikaao aap sabko aagey ki raani ki kahaani apni zabaani sunaata hoon us din raani ne man hi man soch liya ki sasur ko kisi din range haath pakad kar unse apni choot ki khaaj mitwa loongi aur ab to aksar hi main apne sasur ko apne sarir ke darsan karaati rahti thi jab wo kamre me akhbaar pad rahe hote tab main room me pocha lekar pahuch jaati aur is taraah jhuk kar pocha lagaati ki unko meri doodh factory poori taraah se nazar aa jaay aur ab main aksar hi halke colour ki saadiyan pahna karti thi jab main pocha lagaati thi tab babu ji chor nigaahon se mujhe ghoora karte the.

Aur ek din meri muraad poori ho gayi main sauda lene market gayi hui thi aur bahut hi jaldi waapas bhi chali aayi us din jab main laut kar aayi to ghar ka darwaaja band tha jise dekh kar main samajh gayi ki aaj mera rangeela sasur fir resu ki gaand maar raha hoga magar jab main palat kar peeche ki taraf gayi aur jhaank kar andar ka
nazaara dekha to meri choot me buri taraah se sansani ho gayi andar babu ji poori taraah se nange bed par baithe the aur unke bagal me resu ke saath ek ladka jiski age kareeb 14 saal ki hogi 3no nange the aur wo dono ladke babu ji ka lauda sahla rahe the aur babu ji ka lauda lamba hokar 7" ka hokar salaami de raha tha tab babu ji ne ramesh jo ki naya waala ladka tha usse kaha beta lo ab ise choos kar maza lo.
Aur ramesh ne gapp se unka lauda muh me le liya aur chosne laga uske peeche resu uske chutad ki taraf baith kar uske gulaabi chutad ko sahla raha tha babu ji apna lauda ramesh ke muh me daale hue the aur reshu ramesh ke chutad sahlaate hue apne hoth uske chutad par le ja kar daant se kaatne laga jisse ramesh cihunk pada aur peeche dekhne laga bola reshu kya kar rahe ho plzzzzz kaato mat chumma lo khaali
aur ramesh apna muh fir se babu je ki lund ko lekar aage..peeche karne laga aur babu ji ab bahut josh me aa chuke the idhar meri bhi haalat khraab hoti ja rahi thi main bhi apni choochiyon ko kapdo ke upar se hi masalne lagi thi aur choot me bhi khujli hone lagi thi ji kar raha tha ki bas darwaaja tod kar fauran hi babu ji ka mota dande
aisa luda apni choot me dhaswa loon. Ab babu ji reshu se bole beta isse pahle ki main jhad jaaun main apna paani iski gaand me giraana chahta hoon to reshu bola babu ji maine iski gaand ko poori taraah se taiyaar kar diya hai aap ab araam se iski gaand maar sakte hai babu ji bole chalo to aasan lagaao. Aur fir reshu bed ke sirhaane par jo upri hissa hota hai us par baith gaya aur ramesh se bola chalo beta ab tum mere lund ko muh me lekar ghode ki taraah khade ho jaao apne chutad peece ki taraf karke aur ramesh ne uske laude jiski lambaayi abhi jyaada nahi thi fir bhi
5" ka to tha hi usko apne muh me daal liya aur apne chutad peeche ki taraf ubhaar kar chaupaaya ban kar khada ho gaya uske peeche babu ji jab apne dande aise lund ko lekar aay to meri saans dhukur...dhukur hone lagi meri halat kharaab hoti chali ja rahi thi aur mujhe bechaare ramesh par taras bhi aa raha tha jiski komal si gaand me
babu ji apna halabbi sa lauda ghusedne ja rahe the wo apne laude ko uski gaand ke muhaane par rakh kar ghisne lage aur aagey se reshu ramesh ke muh me lauda ghusaay pada tha.

Kuch der tak ramesh ke chutad par apna lauda ghisne ke baad uske chutad ko babu ji ne 2no haath se failaaya aur uski gaand par thoda sa thook lagaaya aur apne haath se thook lekar apne laude par ragadne lage aur thookh lagaane ke baad apne laund ko haath se pakad kar uski gaand me ghusaane lage aur reshu ko unhone aankh maar kar
isaara bhi kar diya tha jiska matlab tha ki ab wo luda ghusaane ja rahe the aur unhone jaise hi apni topi uske chutad ko faila kar uske andar ghusyaai ki ramesh cheekh pada aaaaaaaaaahhhhhh mar gayaaaaaaaaa. Unclee plzzzzzzzzz bahut dard ho raha hai nikaaaaaal lijiye apne laun ko ayyiiiiiii aaaaaaaahhhhhhh mummy mar gayaaaaaaa.
To babu ji bole bhosdi waale abhi to kuch hua hi nahi jabardasti ka draama kar raha hai abe abhi to sirf topi hi ghusaayi hai andar abhi se itna chilla raha hai.Ramesh bola nahi uncle sach me kh raha hoon bahut dard ho raha hai tab hi babu ji ne ramesh ko reshu ko isara kiya aur reshu apna lauda ramesh ke muh se nikaal kar ramesh ke hothon ko apne hoth me rakh kar choosne laga aur tabhi babu ji ne ek jordaar dhakka maara aur ghacch ki awaaz aayi ramesh ne apne hoth chudaane ki bahut kosis ki magar reshu poora ghaagh tha usne uske hoth chode hi nahi idhar babu ji ka tufaani dhakka dekh kar main bhi hil gayi thi unka poora lund ramesh ki gaand me ghuss chuka tha aur usme se khoon tapak raha tha aur wo buri taraah tadap raha tha kuch der aise hi pade rahne ke baad babu ji dhakke lagaane lage kuch der baad ramesh ko kuch rahat
milne lagi aur ab wo bhi apne chutad ko aage peeche karne laga.Ab mujhse bhi bardaast karna mushkil ho raha tha aur mujhe ye mauka bhi bahut achha laga maine turant khidki ka parda ek taraf khiskaaya aur jor se boli babu jiiiiiiiii kya ho raha hai ye sab. Achanak hi 3no ki nazar meri taraf uthi to 3no hi hadbada gaye jisme sabse jyaada babu ji ki halat kharaab ho rahi thi maine kaha darwaaja kholiye abhi bataati hoon in logon ko aur main udhar se hat gayi kuch hi der me babu ji ne darwaaja khol diya 2no ladke kapde uthaa kar teji se bhaag gaye aur rah gaye babu ji unhone abhi bhi sirf apnba underwear hi pahna hua tha.

Main bahut gusse me thi maine kaha ye sab kya ho raha tha babu ji aapko saram nahi aati ye sab karte hue Babu ji nazre jhukaay hue khade the maine fir se kaha to wo bole bahu ab tujhe kya bataaun teri saasu to hai nahi aur abhi main itna buddha bhi nahi hua hoon to ab tu hi bata main kya karun. To maine kaha aap bahar bhi kisi ke
paas ja sakte the mera matlab ki kisi aurat ke saath ye sab karna achha lagta hai par aadmi ...aadme ke saath chiii...chiii kitni gandi baat hai agar aapke bete ko pata chal jaay to kya hoga.Ab to babu ji ki ghiggi hi bandh gayi wo mujhse bole bahuu main tere haath jodta hoon plzzzzzzzz raj ko kuch na bataana ab bhala mujhe
aurat kahaan milegi. To main boli kam se kam mujhse hi kaha hota. Aakhir main aapki bahuu hoon main hi aapka khyaal nahi rakhungi to bhala kaun rakhega.Haan to jab maine sasur ko ye baat kahi ki kam se kam aapko mujhse to bataana hi chahiye tha ki aap me abhi bhi itni jawaani hai aur lauda itna bekaabu ho jaata hai ki aapko kisi ladke ki gaand maarne pade to main aapke liye koi na koi jugaad to kar hi deti ab aapki bahuu hoon to kya itna bhi farz nahi banta mera....? Mere muh se aise khulam khulla baatey sun kar sasur ji ka muh hi khula rah gaya to main unse boli babu ji agar aap bura na maane to main ek raasta bataati hoon aapko wo bole bolo beti.

To maine kaha aap mujhe bhi to chod sakte hai? Babu ji ghabdaate hue bole nahi bahuu aisa kaise ho sakta hai bhala tu meri bahu hai aur bahuu beti ki taraah hoti hai main bhala tumaare saath kaise sambandh bana sakta hoon. Maine unki nikkar ke upar se unke laude pe haath rakhte hue kaha babu ji dekhiye pyaase aap bhi hai aur main
bhi to kyon na faayeda uthaaya jaay wo bole nahi beti ye theek nahi to maine kaha achha aur aap jo bechaare masoom ladko ki gaand maar rahe hai wo theek hai...?
Mere haath ki sahlaahat se unke lund me tanaaw aane laga tha aur wo bhi ab normal hote ja rahe the bole agar kisi ko pata chal gaya to bahut badnaami ho jaayegi beti maine kaha ab babu ji chodiye bhi badnaami ka dar wo to agar main aapke bete se bata doonm to waise bhi honi hai meri baat sun kar babu ji bole theek hai beti jaise
tumhaari marzi aur maine unka lauda mutthi me dabaaya aur bedroom ki taraf bad gayi main aage aur wo mere peeche maine unke laude ko pakde pakde hi bed par dhakel diya unko aur jhatt se apni saadi khol kar bra aur panty me rah gayi wo mera aisa roop dekh kar dang rah gaye. Aur unhone bhi jhatt se apna underwear utaar diya unka lauda pahle se hi tannaaya hua tha main usko haath me lekar sahlaane lagi aur babu ji meri choochyan daba kar mujhe garam kar rahe the tab hi unhone meri choochi apne muh me bhar li aur choosne lage dusri choochi ke nippal ko apni ungli se masal rahe the main bhi mastaayi ja rahi thi maine unke muh se se apni choochi chuda kar kaha babu ji main aapka lauda choosna chahti hoon wo bole beta tera jo ji me aay wo kar uske baad jo mera man karega main karunga ok.Aur main unka lauda muh me lekar choosne lagi aur babu ji meri choochyon ko dabaate ja rahe the kuch der me hi jab unka lauda poori taraah se khada ho gaya to maine kaha babu ji ab aap apna lauda meri choot me daal dijiye nahi to jhad jaayega to wo bole beti tu fikar mat kar ye itni jaldi jhadne waala nahi hai main teri choot choos kar uske baad daalta hoon isko andar theek hai.Iske baad babu ji ne sar ke peeche se takiya nikaal kar mere chutad
ke neeche lagaaya aur apni hoth meri bur ke paas lakar use kisi kutte ki taraah soonghne lage maine kaha kya soong rahe hai babu ji wo bole beti teri bur se bahut achhi mahak aa rahi hai aur apne hoth ko meri choot ki faank pe rakh kar kiss karne lage aur thodi der baad wo kisi aam ki taraah meri choot choos rahe the aur main apne
chutad neeche se uchaal...uchaal kar unki choot chusaayi ka maza le rahi thi aur mere muh se aaaaaaaaaaaaahhhh aaaayiiiiii ki mazedaar siskaari nikal rahi thi aur babu ji kisi kutte ki taraah chapar...chapar karke meri choot chaat rahe the unki dhuan dhaar chusaayi ki wajha se maine bahut jaldi hi apna aapa kho diya aur boli waaaaaah babu ji aise chusaayi to aaj tak aapke bete ne bhi nahi ki.Babu ji; wo bhosdi ka kya teri chusaayi ya thukaayi karega usko kamaane se fursat mile tab na aaj mujhse chudwaane ke baad tu us ke saath chudwaana bhool hi jaayegi is baat ka to mera daawa hai aur sayad babu ji sahi bhi kah rahe the main jharjhara kar jhadne lagi
ahh aaaayiiiiiii babu ji choos lo mere ras ko pi jaao is amrit ko ye aapko jawaan kar dega aaaaaaahhhhh maza aa gaya aapse apni choot chuswa kar aaaaaaaaaaahhhhh jannat ka maza aaya aaj to uuuuuuffffffff aur babu ji ne choot ko puri taraah se chaat kar sukha diya tha.......or iss tarhan main Babu ji k lun ki deewani hoo gayi sach Babu ji ne bohat maza diya han to dostoo abb bobby ko ijaazat dein phir sexy story lee ker hazir hoon gaa chodu ladko aur pyaasi choot ki mallikaao bye bye

Papa Ne Meri Diary Parhi Aur Chod Dala


Main subh sawairay uthee to na to Amman ghar per theen aur nahee baba (father) ghar per thaay, dono chothay bhaiee abhee tak soay huway thay. Main hairan thee keh Amman aur baba kahan chalay gay. Main parosion kay pass gaiee to maloom huwa keh who log bhee kaheen gaay huway hain. Ab to aur bhee hairanee thee keh sab log kahan chalay
gaay hain. Kafee dair tak main pareshan rahee aur bil akhir Amman ghar agaien. Amman ko daikthay hee main nay poocha keh kahan gaiee theen. Amman bohat hee pareshan theen mainay unhain aik glass panee deya aur dobarah poocha keh wooh kahan gaiee theen. Unhon nay kuch dair tak khamoshee ikhteyar kee aur phir kaha keh Shama ghar say bhag gaiee hay. Mairee opper kee sans ooper hee reh gaiee aur main is khabar say dehshat zadah hogee. Shama mairee class fellow thee aur hmadonon primaray say laiker metric thak aik sath hee thay. Hamdono nay metric hee main thay aur kal hee to wooh mairay sath class main thee aur bilkul normal thee. Mainay Amman say poocha keh Shama kiss kay sath bhagee hay to Amman nay kaha keh apnay parosee kay sath. Main Shama kay parosion ko janthee thee aur us family main aik Shadee shudah jora thaa aur aik aur admee jokeh khathoon ka bhaiee thaa sath rehtaa thaa jokeh umar main 24 sal ka thaa jabkeh Shama mairee tarah sirf 15 sal kee thee. Ham sab so gawar thay aur Amman nay bathaya keh Shama kee Amman, abboo, behnain aur bhaie kee halath bohat hee kharab hay. Ham sab sogawar thaay aur samajh main naheen araha thaa keh in halath main keya keya jay aur yeh keh Shama kahan gaie. Puray muhallay main ajeeb sa khof thaa aur her shakhsh apnee bahen baityon ko shak kee nazar say daikhnay laga thaay. Waqt guzarta gaya aur main college main dakhil hogaee aur log bhee Shama ko bhool chukay thaay.

Aik din main college say jokeh Hyderabad main thaa wapis arahee thee keh achanak mairee nazar Shama per parhee jokeh bus stop per kharhee thee. Mainay ussay daikha to lapak kar uskay pass pohach gaiee. Usany mujhay daikha to bohat khushee huwee. Main us say mil kar bohat hee khush aur hairan thee. Main ussay bathain karnay lagee aur poocha keh wooh keyon ghar say chalee gaiee. Usnay jo bath mujhay bathaee main
to kanp gaiee aur mairay pairon say zameen nikal gaiee. Shama nay kaha keh uskay ghar say chlay janay kee wajah yeh thee keh uskya abboo us say zeyadathee karna chah thaay thaay. Maira poora jism paseenay say bheeg gaya keh koiee bap apnee baitee kay sath zeyadthee kar saktha hay. Bap tho baityon kee izat kay rakhawalay hothay hain
aur phir Shama kay abboo to molvee sahib thaay aur nehayat hee shareef admee thaay phir yeh kaissay mumken thaa. Mujhay Shama per bohat hee afsos tha. Main ghar agaiee aur saray rastay main isee soch main doobee huwee thee keh koiee bap kaissay apnee baitee kay sath aissa karsaktha hay. Mainay kisee say kuch naheen kaha bus khamosh
rahee aur kissee ko batatee bhee to keya. Baba ghar main hee thaay aur mainay unkee taraf daikha to mairay dil main ajeeb see nafrat hogaee halankeh mairay baba to mujh per jan chirhakthay thaay aur bohat hee shareef admee thay laiken Shama kay abboo bhee to sharif thaay. Main kaee din tak isee soch main rahee aur jab jab baba ka
samnaa hotha mairay under aik khof sa paida hojatha. Raftah raftah yeh bathain bhee zahen say niakl gaiee aur main normal hogaee. Main second year main agaee aur tamam tar tawjah parhaiee kee taraf thee. Mairee class main bohat see sahailyan theen aur unmay chand aik bohat hee qareebee theen jinmain Kaneez mairay bohat qareeb thee aur mainay usko Shama kay baray main bathaya keh kiss tarah uskay abboo nay apnee baitee kee izat lootnee chahee thee.

Kaneez bhee yeh bathain sunkar hairan hogaiee aur aksar isee waqay kay baray main ziker karthee thee keh keya koee apnee baitee aur bahen kay baray main soch bhee saktha thaa. Hamdono main gehree dosthee thee aur ithnee gahree keh ham kapray bhee aik jaissay hee pahenthay thaay. Kaneez bhee mairee tarah hee apnay father ko baba
aur mother ko amman kehthee thee. Hamary shoes, pen, purse aur college beg bhee aik jaisay rang kay hee thaay. Main school say wapis aiee aur naha kar khana waghaira kha kar sonay kay leyay bed room main agaiee. Mairay ghar main chacha aur unkee family aiee huwee thee aur chacha chahee kay elawa unkee 10 salah baitee aur 18 salah baita Sajjad bhee thaa jokeh aam bath thee aur woh log aksar aya karthay thaay. Shama ko uthee aur apnay bhaiyon ko unka home work karanay main masroof hogaiee. Rat ko dinner kay bad apnay bed room main agaiee aur kuch dair tak TV daikhnay kay bad main sogaee. Doosray din chuttee thee isleyay dair tak sonay ka programe thaa. Rat ko kisee waqt mairee ankh khulee aur hairan thee keh main keyon jag gaiee jabkeh main bohath hee gahree neend kee adee hoon aur mujhay baidar
karany kay leyay amman ya baba ko bohat koshish karnee hothee thee.

Neend ka sehar zara khatham huwa tho mainay mehsoos keya keh koiee mairay bed per hay. Main samjh gaiee keh maira chota bhaiee jokeh sirf 5 sal ka thaa mairay bed per hoga aur kabhee kabhee wooh rat ko mairay bed per ajatha thaa choonkeh dono bhaiyon ka bed room alag thaa aur baba ka bed room rath ko band hotha tha. Mainay mehsoos keya keh bhai mairee thighs ko sehla raha hay aur wooh bhee mairee shalwar neechay kar kay. Main dar gaiee aur hairan bhee keh yeh sab keyon kar raha hay aur pehlay to kabhee usnay yeh kuch naheen keya. Ab main sanbhal gaiee aur ahistah ahistah mujhay ehsas huwa keh wooh maira bhaiee to naheen thaa koiee aur thaa. Yeh mehsoos karkay mairay jism main kap kapee see dorh gaiee keh yeh kon hay. Mainay dar kay maray
cheekhana shuru kardeya aur us shakhsh nay mairee cheekh sunee to maira moonh per hath rakhdeya. Main khud ko churha nay kay leyay hath pair chalanay lagee laiken wooh bohat hee taqat war thaa. Isee doran usnay mairee shalwar uthar dee laiken mainay taheya keya huwa thaa keh main jan day doongee laiken apnee izat lutnay naheen doongee.

Main moonh per us shakhs ka hath rakhnay kay bawujood cheekhnay kee koshish kar rahee thee. Mairee shalwar uther chukee thee aur main jan gaiee keh wooh shakhsh Sajjad kay elawah koee aur naheen hosaktha. Sajjad kay baray main chacha aksar baba say uskee awarah gardee kay baray main shekayat karthay thaay. Mujhay dukh huwa keh jissay main bhaiee samajhthee thee wooh hee mairee izat ko pamal kar raha thaa.
Sajjad kee taqat kay samnay main bai bas thee aur mainay Sajjad ko apnay say door hathanay kee koshish kee to maloom huwa keh wooh nanga thaa aur main samajh gaiee keh mairee izat bachna mushkil hay. Mainay aik aur koshish kee keh kisee tarah side lamp ko on kardoon takeh wooh kam az kam isee khof say mujhay chorh day ya kam az kam mujhay shor machanay ka moqa miljay. Mainay baree mushkil say apna hath table lamp tak poonhchaya aur lamp jala deya. Kamra roshan huwa to mujh per manon pahar toot paray choonkeh wooh shakhsh mairay baba thaay. Baba nay mujhay daikha to koee pareshan naheen huway balkeh bilkul normal thaay. Ab main cheekh kar bulathee to bhee kiss ko bulatee jisko awazain daina chah rahee thee apnee izat kay leay wohee
mairee izat loot raha thaa. Main dukh aur sharmo haya kay main doob gaiee. Mairee shalwar khulee huwee thee aur baba mairee tangon kay dermeyan akar baith gay. Unhon nay mairay hairan aur mairee ankhon say behnay walay ankhon kee koee parwa nahee kee aur main phir bhee amman ko bulanay kay leyay cheekh sakthee thee laiken wahan to
chacah, chachee aur Sajjad kay elawah sab hee sun sakthay thaay. Aur wooh sab mairee cheekh par kamray main akar mujhay aur baba ko is halath main daikhthay to keya hottha. Main yeh sab kuch soch rahee thee aur mairay sagay baba apnee baitee say sex karnay chah rahay thaay. Baba nay mairee chooth per apnya hathon say apna thookh
(Saliva) lagaya aur iseetarah panay lund ko bhee geela keya. Main khamosh laitee huwee sab kuch bas daikh rahee thee jaissay main aik lash hoon aur demagh sochnay samajhnay kee salaheyat say mehroom hochuka thaa. Baba nay apnay lund mairee chooth per rakha aur ussay under dalnay lagay. Unka lund mairee chooth main dakhil horaha thaa aur main lash honay kay bawujood dard naheen balkeh qeyamat mehsoos kar rahee thee. Baba kaa lund zara hee under aya thaa keh mairee cheekh nikalnee shuru hogaiee.

Baba jokeh mukammal nangay thay jabkeh mairy shlwar uthar chukee thee aur mairee shirt abhee jism per hee thee. Baba nay mairay honton per apnay hont rakh deyay aur mujhay choomnay lagay. Mainay baba kee ankhon main dekha wahan koee sharmendagee naheen thee. Mainay kaha keh Baba main apkee baitee hoon mujhay chorh dain waran main kudkushee karloongi. Baba nay suna to mairee bath kee parwah naheen kee aur kaha keh ajeeb bath hay tumhara dil bhee chahtha hay aur ab khudkushee bhee kar rahee ho. Is say pehlay keh main koee jawab daitee wooh apnay kam main mast hogay.
Unhon nay apnay lund ko aur under karana shuru kar deya aur mairay honton ko aissay choosnay lagay keh main kuch bath hee na karsakeoon. Lund say mairee chooth main jo takleef horahee thee wooh main bardasht naheen kar parahee thee. Baba kaa lund mairee chooth kay tukray tukray kar rhaa thaa aur main bhee dard main sab bhool gaiee thee keh mairay sath keya horaha hay aur kon kar raha hay. Lund aur under araha thaa aur takleef thee keh barhthee jarahee thee. Main nedamat aur nifrat main dard ko jhail rahee thee aur sewaay bardasht katnay kay kuch bhee naheen kar parahee thee. Baba apnee batee kee chooth main lund under hee under kar rahay thaay. Baba ka lund under akar ruk chukka thaa aur main apnee chooth kay sath sath ro rahee thee. Mairay demagah main baba kay lafz goonjh rahay thaay keh maira dil chah raha thaa. Dard main thee aur seway takleef kay kuch bhee naheen soch rahee thee keh keya horaha hay aur baba nay keyon kaha keh maira dil chah raha thaa. Baba kaa lund under bahar horaha thaa aur mairee chooth say garam garam see cheez kharij horahee thee. Main ithna to janthee thee key yeh garam garam mairee chooth ka wooh khoon hay jo mairay apnay baba mairay sagay baba nay loota hay aur main ab kunwaree nahee rahee. Baba mairee chooth say behanay walay khoon say baikhabar sirf aur sirf baitee say sex karanay aur uskay honton ko choos rahaay thaay. Baba ka lund under bahar horaha thaa aur her bar main aik naee aur shadeed takleef say dochar horahee thee. Baba kay
lund kee rafter bohat taiz hochukee thee aur unkay honton main dabay mairay moonh say sehmee sehmee dard kee cheekhain dam torh rahee theen. Baba kay lund say mujhay sirf nafrat angaiz takleef horahee thee aur main jis shakhsh say dunya main sab say zeyadah nefrat mehsoos kar rahee thee wooh mairay baba thaay. Baba ka lund ab burq
raftharee say mairee chooth kay cheethrhay urha raha thaa aur izat to wooh loot hee chukay thaay. Kafi dair tak baba kaa lund mairee chooth udhair raha thaa aur main is halath main baba kay hathon marjanay kee khuwahis kar rahee thee. Baba nay kuch zabardast jhatkay lagay apnee baitee kee chooth main aur phir unkay lund say garam garam panee mairee chooth main kharij hona shuru hogya. Unka lund unkee baitee
kee chooth main kharij horaha thaa aur unkay hont abhee tak mairay honton ko choos rahay thaay. Kafee dair tak mairay sath iseetarah kiss aur sex karany kay bad unka lund kuch kuch semathnay laga aur ahistah ahistah baitee kee chooth ko hamesha kay leyay used chooth ka nam daikar bahar nikal rhaha thaa. Baba ka lund bahar nikal chukka thaa aur baba bhee mujh say alag hochukay thaay. Baba nanghay hee mairay bed per baithay huway thaay aur mairee shalwar bed per door parhee huwee thee. Mairay ankhain ab tak bheegee huwee theen laiken ansoo khush horahay thaay. Baba nay mujhay daikha aur kaha keh ab to khush ho mainay tumharee khuwahish puree kardee ab to kissee aur kay sath sex naheen karogee. Main sab kuch sun rahee thee aur samajh main
naheen araha thaa keh wooh keya aur keyon keh rahay hain. Main baba kee taraf daikh rahee thee aur mairay nagay baba bed per say uth gaay. Main soch rahee thee keh unkay kapray to bed per parhay hain aur yeh keya kanay walay hain ya kahan ja rahay hain. Wooh samany table per gayay, maira college beg uthaya, aur usamain say kuch
talash kar rahay thay. Main hairan thee keh wooh mairay beg main say keya talash kar rahay hian. Sab kuch to hochuka thaa aur mainay apnay nangay honay ya dobarah shalwar pahannay kay baray main kuch socha hee naheen bus nangay baba ko daikh rahee thee key wooh mairay beg main key dhoondh rahay hain. Unhon nay aik green rang kee diary nikalee aur mairay bed par agaay. Main ghabragaiee keh yeh diary to mairee naheen hay aur na hee main diary likhthee hoon.

Baba maray qareeb akar mairay sath hee pehloo main laitgay. Unhon nay diary main say kuch tasweerain nikalee aur mujhya dekhayeen. Tasweerain daikh kar maira to rang faq hogaya aur mujhay ehsas bhee hogaya keh main ghaltee say Kaneez ka beg lay aiee thee. Baba aik aik karkay tasweerain dekha rahay thay wooh tasweerain caption kay sath theen aur her tasweer main bap mukhtalif andaz main apnee baitee say sex kar raha thaa aur baitee apnay bap kay lund ko bohat hee peyar say choos rahee thee aur bap apnee baitee kay sath sex karnay ke elawah chooth ko chat bhee rahay thaay. Yeh tasweerain koee 10 theen aur her tasweer main bap baitee ka rangeen sexy manzar thaa. Maira to halaq khushk hogaya aur phir baba nay mujhay diary ka aik safha khol kar mairay samnay kardeya. Us safhay per Kaneez kee writing thee aur kafee taweel thaa puray do page per kuch likha huwa thaa. Baba nay kaha keh parho aur main to baba kee har bat per amal kar rahee thee. Kaneez nay likha thaa " bapa main bhee chahthee hoon keh apkay sath sex karoon aur apkay lund ko choosoon aur mairee khuwahish hay baba keh ap mairee chooth ko bhee chatain. Jab say mainay apko amman ko chodhtahy huway daikha aur jab say suna keh Shama ka sath uskay abboo sex karana chahtay thaay main tarap gaiee hoon." Main parhthee jarahee thee aur papa kay hath mairee chooth ko phir say sehlarahya thaay aur unka hath mairee shirt kay neechay say mairay boobs tak pohanc raha thaa. Mairee halat bohat hee buree horahee thee. Main sab samajh gaiee keh baba nay yeh diary aur tasweerain daikheen aur samjhay keh mainay likha hay keyonkeh us beg ko maira hee samajh rahay thaay. Baba ka hath mairay boobs ko sehla raha thaa aur main agay parh rahee thee. Kaneez nay likah thaa keh " Baba kithnee bar main apkay bed per baithee kithnee bar mainay sothay huway apnee shirt ooper uthaee laiken ap keyon naheen samajhthay keh main ap kay baghair marjaoongee main kab tak apnee ungleyon say chooth ko zakhmaee karthee rahoongee". Main pehlay parhthee to shayad diary band kar daithee laiken jab main parh rahee thee mairee shalwar uthree huwee thee aur nangay baba mairay boobs ko sehla raha thaay aur unka hath mairee chooth ko bhee sehla raha tha. Main seedhee laitee huwee thee aur Baba mairee taraf karwat karakay mujhay diary parthay huway daikh rahay thaay aur nangee tasweerain mairay barabar pehloo main parhee huwee theen. Kaneez nay likha huwa thaa " Main koee aik larkee to naheen hoon jiskah apnay bap say chudwanay ka dil chahthay hay. Baba mainay kithnee bar apko bath room main aur amman
ko chodthay huway daikha thaa aur ap ko keya maloom keh amman say jalnay lagee hoon. Mairay kissee aur say chudwanay ka dil naheen chahthaa but ap hee mairay sab kuch hain. Baba main jab bhee ungleion ko chooth main dalthee hoon to lagtha hay keh apka peyar gora gora lund mairee chooth main hay. Ab mujh say raha naheen jatha jab bhee
amman Nana kay ghar jaengee main nangee hokar apkay bed per ajaoongee phir daikhtee hoon keh ap kaissay apnee baitee ko chodnay say inkar karthay hain."

Main parhthee jarahee thee aur mairay under aik naee sexy larkee janam horahee thee. Baba kay hath ab bhee chooth aur boobs ko masal rahay thaay. Diary main Kaneez nay apnay baba kay sath jo sex kee khuwahis kee thee aur jithnee tafseel beyan kee thee woo parhkar main jazbathee hogaee. Mainay puree diary parhee aur samajh gaee keh baba nay yeh sab kuch parha aur samjhay keh mainay likha hay. Ab main baba ko keya bathaoon baba to mujhay chod chukay thaay aur ab to main bhee jazbathee hogaiee. Kaneez kay is jumlay nay keh wooh duya kee akailee larkee to naheen hay jo apnay baba say chudwana chahthee hay, dunya main kithnee hee larkeyan bap say sex karthee hain. Mainay diary parh kar apnay pehloo main rakh dee aur apnay baba kee taraf karwat keya. Baba mairee taraf daik rahay thay mainay baba say naheen kaha keh wooh diary mairee naheen kaneez kee hay. Mainay unkee taraf karwat kee to wooh mairee taraf hee daikh rahay thaay. Mainay aik lafz naheen kaha aur baba say chipak kar unkay honton ko kiss karnay lagee. Mairay baba aik haseen nojawan thaay aur unkee umar uswaqt 38 sal kee thee. Sports main dilchaspee kee wajah say wooh bohat hee
mazbooth aur pur kashish thaay aur ham sab kee ankhain neelee theen keyonkeh ham memom community kee jild goree hothee hay is wajah say ham sab hee goray thay. Mainay joonhee baba ko gallay lagaya baba nay pehlee bar khushee say mjhay bhee galay lagaleya aur mujhay peyar kanay lagay. Baba nay mujhay kafee peyar keya aur phir mairee shirt uthardee. Main nangee aur baba kay barabar 6 feet kee hoon. Maira
jism bohat hee khubsurat aur mairay boobs bhee kafee barhay laiken tanay huway thaay. Mairay golden ball aur neelee ankhon nay college main aur family main larkay keya larkeyon ko bhee dewana banaya huwa thaa aur Kaneez to bar bar kehthee thee keh agar woh larkee hothee to mujhay zuroor chodthee. Mainay kabhee na to nangee tasweerain daikhee theen aur na hee kahbee koiee gandee novel parhee thee.Baba nay
mujhay pura nanga keya aur mariay pehloo main baith kar mairay boob ko choosnay lagay. Baba nay pehlee bar mairay boobs ko choosa thaa aur unkee zuban nay nipple ko chuwa hee thaa keh unkee baitee kissee aur dunyan main pohanch chukee thee. Baba mairay boobs ko choostay huway mairee chooth kee taraf chalay gay aur wahan choosnay lagay.

Baba nay wahan zuban say chata to unkee geelee aur garam garam zuban nay puray badan main kohram macha deya. Baba mairee tangon kay dermeyan baith kar mairee chooth ko chat rahay thaay aur unkee zuban kee nok chooth kay under janay kee koshi kar rahee thee. Baba nay chooth kay sath sathy mairee dono ranon ko bhee chata aur jahan jahan
baba kee zuban jarahee thee aik naee lazat aur lutf ka sahar mairee rooh main sama raha thaa. Baba nay mujhay aik karwat keya aur mairy back say mairee garden ko chat rahay thaa. Garden per chatnay say to mairee puray jism main jhur jhuree see paida hogaee aur laga keh yaheen sab say sexy hissa hay mairay jism ka. Baba mairee kamar ko chat rahay thaa aur hathon say mairay boobs ko dabocha huw thaa. Baba kay hathon main boobs kee giraft bohat hee mazbooth thee aur hathon kay sehalanay say boob bhee khsuh horahay thaay. Baba mairee hip tak pohanc chukay thay keh mairee nazar bed per bikhree huwee aik tasweer per parhee jismian baitee apnay baba kay lund ko choos rahee thee. Aik taraf main wooh tasweer daik rahee thee aur doosree taraf mairy
baba janee peechay say mairee chooth ko chat rahay thay. Baba nay mujhay seedha letyay aur mairay pehloo main agayay. Mainay Wahee tasveer baba kay hathon main dee aur khud uth kar baba kee tangon kay dermeya baith gaiee. Baba tasveer daik kar samajh gaay keh main keya kanay walee hooon. Mainay zindagee main pehlee bar baba kay lund ko daikha aur wooh bohat hee bara aur mota thaa. Baba kay lund per neelee neelee veins kee lehrain ajab bahar ka nazzara dai rahee theen. Baba ka lund tasveer walay lund say bara thaa aur mairay samnay lund mastee main leh raha thaa. Mainay kabhee kissee ka lund naheen daikha thaa laiken apnay baba ka lund najany keyon mujhay ithna acha aur apna apna lag raha thaa keh woh tasveer na bhee daikhthee to main unka lund ko choom laithee. Mainay baba kay lund ko apnay nazuk hathon say thama to unka lund muskuradeya. Ab mujh say raha naheen ja raha thaa main jhukee aur baba kay janoo lund per apnee zuban rakhdee. Baba ka lund sulag raha thaa aur kaheen mairee chooth say niklay huwa khoon kay mothee chipkay huway thay. Mainay lund kay ooper sajee howee nanhee see surkh see ankh per zuban rakh dee aur usper zuban phairnay lagee. Zuban nay chuwa hee thaa keh lund ko jaissay bichchoo nay dank mardeya ho woh aur machalnay laga. Mainay usko aik hath say thama huwa thaa aur lund kay moonh kay neechay banay huway red color kay ring ko zuban say chairhnay lagee.
Lund hathon main say bahar nikalnay kee koshish kar raha thaa. Jaissay shareer bacha man kee god say nikalnya kee koshish kar raha ho. Mainay lund ko neechay say ooper kee taraf chatna shuru kadeya. Main dekh hee nahee rahee thee key haseen baba keya kar rahay bus lund ko pakar pagal hogaiee thee. Saray lund ko mainay apnee nazuk
zuban say geela kardeya thaa aur phir lund ko apnay moonh main lainay lagee. Baba ka lund mairay moonh main bhar chukka thaa aur pura hee lund mairy moonh main sama chukka thaa. Baba ka lund abhee kafee bahar thaa aur main puray lund ko istarah choos rahee thee jaisay qulfee choosthay hain. Mainay baba kee taraf daikha to baba apnay lund ko apnee sagee, jwan, haseen tareen, nangee baitee kay moonh main pakar muskura rahay thaay. Main lund choosnay main magan thee aur mast thee. Aisa lag raha thaa keh main lund kha hee jaoongee aur lund ko chorhnay ka dil hee naheen chah raha thaa keyonkeh yeh mairay apnay sagay baba ka lund thaa aur maira thaa. Baba nay hath barha kar mairy sir per rakh deya aur apnay lund ko mairay moon main under bahar kanay lagay. Mairee chooth jo keh kuch dair pehlay ro rahee thee ab khushee main raqs kar rahee thee aur machalthay huway kabhee apnay hont band kar rahee thee kabhee khol rahee thee. Mainay kafee dair tak lund ko choosa aur mairee rooh mairay jism main nach rahee thee. Lund choosthay huway mainay lund ko apnya dono boobs kay
dermeyan keya aur dono hathon say donon boobs ko daba kar lund ko unkay dermeyan jakar leya. Boobs kay dermeyan dehaktha huwa lund aik aag see paida kar rahah thaa. Mainay lund ko chorha aur baba kay ooper ondhee ho kar lait gaiee. Baba nay mujhay laitay hee laitay seenay say laga leya aur peyar kanay lagay. Geela geela jawan lund
mairee tangoon kay beehc main chooth kay qareeb phansa huwa thaa. Baba nay kaha keh ab to khud kusshee naheen karogee. Mainay baba kay honoton ko apnay honton main leya aur kaha keh baba khud kushee karoongee agar kabhee apnay apnee baitee ko sex karnay say mana keya.

Baba yeh sunkar khush hogay aur zor zor say peyar karnay lagay. Baba kehnay lagay keh maira pen kahee gum hogaya thaa usko talash karthay huway tumhary beg say diary neechay girgaee aur phir mainay wooh tasweerain daikeen aur tumharee diaray parhee. Main khush hoon keh mainay diary parhlee warna mairee baitee kab tak pareshan hothee. Main kuch na bolee keh wooh mairee naheen kaneez kee diray thee kam az kam driay per nam to parh leya hotha. Main chup tee aur khush bhee keh Kaneez kee diary nay mujhay naee zindagee dee hay. Baba janoo nay mjuhay pehloo main litaya aur khud mairee tango kay dermeyan baith gay aik bar mairay nangay jism ko daikha aur kaha keh Nazish tum say khubsurat jism dunyan main ho hee naheen saktha. Mainay masnooee
ghuzah dekhayay aur kaha keh Nazish naheen mujhay baitee kahain main apkee sagee baitee hee rehna chahthee hoon. Baba kee zuban say uswaqt baitee ka lafz bohat acha lagtha hay jab unkee zuban per main aur mairee chooth main unk lund hotha hay. Us lamhay kee kafiat lafzon main beyan naheen kee jasakthee sirf azeemush shan ehsas hee hotha hay. Baba nay kaha baitee main kithna khush naseeb hoon keh mairee baitee is qadar haseen hay aur uska sab kuch maira hay. Baba mairee tangon kay dermeyan baithay thay aur undhon nay mairee chooth main lund ko dalna chaha, main woh qeyamat ka dard bhool naheen payee thee so mainay baba say kaha keh cream laga lain dobarah dard naheen bardasht karoongi. Baba bed say uth gaya aur mairee dressing table say cream utha laya. Unhon nay pehlay apnay lund per khub cream lagaie aur phir mairee chooth ko cream say under tak bhar deya. Thanadee Thandee cream garam garam chooth per bohat hee lazat amaiz lag rahee thee. Baba nay lund ko mairy chooth per rakhnay say pehlay mairee tangon kay dermeyan faslay ko khub chorha keya. Wooh apnay ghutnon kay bal baithay huway thaay aur unka lund mairee chooth per thaa. Baba Wahee baba jinsay mujhay kuch dair pehlay nafrath thee aur ab Wahee baba mairay mehboob ban gay thaay. Lund chooth kay under ja raha thaa aur dard to bohat thaa laiken jab baitee baba kay lund say peyar karnay lagee ho to dard keya hasiat rakhtha hay. Lund under
dakhil horaha thaa aur main apnay baba kay lund ko pehlee bar mehsoos kar rahee thee aik mazay aur aik mohabbat say jabkeh pehlay Wahee lund mairay leyay khudkushee ka paigham thaa aur ab nishat say bharpoor zindagee kaa paigham thaa. Baba abhee lund ko under hee dal rahay thaay aur main dard main izafah mehsoos kar rahee thee. Baba
mairay ooper agaya aur mairay honton per apnay hont rakhthay huway kaha keh mairee peyaree baitee ko takleef to naheen ho rahee. Mainay baba janoo ko apnee banhon main samait leya aur kaha keh baba ab ap mairay hain apkee her cheez mairee hay aur jo peyara hotha hay wooh dard naheen maza daitha hay. Baba nay mujhay peyar karnay lagay aur apna lund bhee ahistah ahistah mairay under dalnay lagay. Lund say dard to thaa laiken ponds cream nay asanee kar dee thee. Kuch aur under anay say dard main izafah horaha thaa aur mainay apnee tangon ko baba kee kamar kay gird kar leya aur lund ko under athay huway main chooth ko khub bheench rahee thee aur ab lund mairee chooth kee marzee say under araha thaa. Main chooth ko dheelee karthee to lund
under ajatha aur jab dard mehsoos hotha tha, kuch dair kay leyay chooth ko tight kar laithee. Baba aur amian aik doosray ko khub peyar kar rahay thaay aur baba kay lund ka maza to shayad dunay ka sab say azeem aur haseen maza thaa jo keh mairay wujood ka aik hissa bun chukka thaa. Ajeeb maza thaa keh lund tha to chooth kay under laiken uska maza jism o rooh kay aik aik hissay main nach raha thaa.

Baba nay mairay honton ko khub surkh kerdya thaa choom choom kar aur mainay bhee baba kay honton aur galon ko bilkul thaka deya thaa. Baba ka lund puree tarah under aa chuka thaa aur ab baba lund ko under bahar karnay lagay thaay. Baba nay mairee tangon ko apnay kandhay per rakha huwa thaa aur istarah unkda lund aur gehrahee aur taqat say under bahar araha thaa. Mainay baba ko dono hathon say bheencha huwa thaa aur lund ko chooth kay zareya wusool kar rahee thee. Lund kee raftar taiz tar horahee thee aur main bhee baba kaa sath daithay huway uchal uchal kar lund ko lapak rahee thee. Keya chothee see cooth aur kistarah lund ko pakar pagal horahee thee. Baba nay apnay hathon say mairay dono boobs ko thama huwa thaa aur kabhee honton ko
kabhee boobs ko peyar kar rahay thaay. Mairy ghutnay mairay bazoo kay qareeb thay aur baba mairay seenay say chimtay huway thaay. Wooh mehez apnee hip ko ooper utha kar lund ko under bahar kar rahay thaay. Ab rafter taiz horahee thee aur mujhya bhee ehsas horaha thaa keh mairee zindagee main pehlee bar mairay puray badan aur puree rooh ka juice aik jagah jama horah thaa. Baba janoo kee sanasain kuch taiz honay lageen aur lund apnee inthehaiee rafar ko pohanch chukka thaa. Baba nay mujhay bohat hee zorsay thama huwa thaa aur unkah peyar karnay main bhee sakhtee achukee thee. Kuch shadeed jhatkon nay mairee chooth ko ishara kar deya thaa keh mairay azeem baba ay lund say kuch kharij honay wala hay. Baba kay lund nay chooth kay under aik jhur jhuree lee aur chooth kay under hee ubal para. Mairy chooth nay yeh daika to mairay jism ka tamam current aik jagah jama huwa aur chooth kay bilkul akhree hissay say aik sailab nikal para. Chooth kay under mairee chooth ka sailab mairay janee baba kay lund ko ghusle chudaie day rahee thee aur mairay aik aik ang say mazay ka juice
chooth kee taraf jama ho kar kharij horaha thaa aissa sukoon aur aisee taskeen keh maina beyan naheen kar sakthee. Suroor aur rahat nay mairay puray jism o rooh ko apnee god main lay leya thaa. Gokeh baba mairee chooth main aik ghantha pehlay kharij ho chukay thaay laiken us waqt to kuch ehsas naheen huwa taa aur ab to main asmanon kee sair kar rahee thee. Baba nay mujhay nidhal ker deya thaa aur khud bhee nedhal hokar mairay ooper laitay huway thaay. Mainay gharhee daikhee to rat kay
teen baj rahay thaay aur mairee amman apnay kamray main gehree neend main baikhabar so rahee theen. Unko keya maloom keh unkee peyaree baitee kis qadar khusyan mana rahee thee. Baba mairay sath hee chimtay huway thaay aur main bhee unkay sath hee liptee huwee thee. Baba janay lagay to mainay rok leya keh kuch dair ruk jain. Maira dil chah raha thaa keh wooh main nangee apnay baba kay garam garam nangay jism kay sath simat kar sojaoon. Baba ko mian khushee say choom rahee thee aur thak chukee thee. Najanay kab main apnay baba kay nangay jism kay sath liptay huwa sogaiee. Subh ankh khulee to mainay khud ko nangee hee paya aur baba najanay kis waqt uth kar chalay gaya thaay. Main uthee aur apnay kapray pehnay aur daikha keh Kaneez kee iary
aur tamam tasveerain beg main rakh dee theen. Sirf aik tasweer mairay serhanay rakhee thee aur wooh baba nay hee rakhee thee. Us tasveer main bap apnee baitee ko back hole say chod raha thaa. Main tasweer daikh kar muskuradee keh mairay baba ka paigham mujhay mil gaya keh wooh apnee baitee ko back hole say bhee karna chahthay hain. Mainay tasweer ko chooma aur kaha keh baba aj hee rath ko main bhee apsay
peechay say chudwaoongee. Aur phir rat ko apnay baba kee yeh khuwahish bhee puree kardee aur behad maza aya. Mairee shadee Sajjad say hochukee hay jokeh maira chacha zad bhaiee hay. Sajjad main sab kuch hay laiken wooh mairay baba kay muqablay main kuch bhee naheen hay. Wooh Dubaiee main mulazemat kartha hay aur main baba kay sath hee rehthee hoon. Sach kahoon keh jo maza mujhay baba janoo say chudwanay main miltha hay maira shohar saree zindagee aik aik lamhay aur aik aik tareeqay say chodtha rahay tab bhee wooh kuch naheen milsakthaa, choonkeh baba say mujhay mohabbat naheen ishq hay. Mairay shohar bachay paida karnay kee mashin hay aur maira baba mujhay zindageeka sab say azeem lutf dainay wala haseen tareen zarya hay. Ap log sochthay hongay keh keya yeh sab kuch such hay, han yeh sab kuch bilkul sach hay aur mairee dastano ka kirdar mairay aur apkay qareeb rehthay hain bus ham janthay naheen hain keyonkeh kuch sharm o haya arhay athee hay aur kuch jurrat kee kamee hothee hay. sex ayashee naheen hay balkeh mairee aur mairee tarah kayee logon kee tarjeeh aur khuwahish hay. Maira bohat di chahtha hay key hum sex lover email kay zaryay apnay sex sachaiee ko share karain. Main jan na chahthee hoon keh jab apnay pehlee bar sex keya to apkay zahen main yeh khyal keyon aya. Mainay aik mahere nafsiat ka article parha thaa aur usmain likha thaa keh agar koee saga rishtah aik kamray main teen din tak musalsal rahay aur kaheen na niklay to sex ka kheyal paida hoja thaa hay. Kuch logon ko sex story ya filmon aur kuch logon ko sunkar kheyaal
aya jabkeh kuch logon ko hadsathee tor per yeh kheyal aya.Agar Story Achi Lage to Reply Must karna.

Wednesday, 31 March 2010

Zarine Khan Hot Photos






Zarine Khan at Neeta Nishka Lulla summer preview

Sridevi Hot in White Saree Photos






Sridevi graces Maheka Mirpuri’s Summer white collection launch gallery

Kaam K Bahany Ghar Bula K Choda


Hi Im Javid from Gujrat me Gujrat ka rehne wala hu.bahot hi tandurast aur helthi aur mera waight vajan bhi thoda jyada hai isliye ladkiyo ko aur unti bhabhi oko mare sath badahi maja aata hai aur sabko pura anjoy milta hai, jab me un par chadhta hu to unko kafi sukun aur aanand milta hai. vase mujhe bhi sex ka bahot hi sokh hai,aur ye meri kahani story sun kar koi bhi ladki bhabhi ya unty mujhse sex karne aur sex ka maja lena chahe to mujhe bula sakti hai,

Me aap sab ko bahot hi achi tarah se maja de sakuga aur aap ko pura sukun aur tasalli ke sath sex ka aanad duga 100% har ada me har andaj me aap jase kahogi vase sidha ulta sabhi aur ha mari 1 khas bat aap ko batadu k mujhe chut puusy chatneka bahot hi sokh hai me apni juban kisi ki chut me dalta hu to kujhe bada hi maja aata hai, agar koi bhi ladki apni chut chatvana chahe to ham hajir hai,ab me aap ka waqt na barbad karte hue apni kaha ni taraf le chalu,

Me 1 busniss man hu mera skarp ka karobar hai ham sabhi juna purana mal late hai,me apni shop par bethta hu vaha mari shop dukan k samne 1 bahot hi mast bhabhi rehti thi vo bahot hi khubsurat aur smart thi uske figar ki to aap bat na pucho badi gori thi aur kya uske bol chuchi the mast gol gol jase raja puri k aam aur kya uski gand thi vo sadi suda marrid thi aur usko 1 5 sal ka ladka bhi tha par aap use dekho to yakin hi nahi hota k vo sadi suda hai

Aise lagta tha k vo ek 18 sal ki ladki hai kya bhabhi thi yar, uski gand itni mast thi k jab vo chalti to uske dono kule upar niche hone lagte, me use ye hal me dekhta to mera to pura lund jo 6 incha ka hai vo khada ho jata tha par kya karu majbur tha par vo mordan thi use bhi sex bahot hi pasand tha uska name mona tha aur uske husband ek company me job karte the aur vo bahot hi late job par se aate the aur kabhi kabhi to night sift me jate to puri puri rat

Ghar par nahi aate aur bhabhi puri rat akeli rehti isliye bhabhi ne bhi apne kuch khas dost bana rakhe the jab hasband nahi hote to bhabhi apne dosto ko ghar bula kar apni sex ki icha sokh pura kar lati thi,me unka ye natak me khub dekhata rehta tha aur vase bhi bhabhi jab bhi balcony me aati to me use bahot hi ghur ghur k dekhta rehta tha lakin bhabhi muj par jyada dhyan nahi dati par ek din hamari najar ek ho gai aur bhabhi sarma k hasi aur andar chali gai,

Fir kuch dino bad vo kahi aur sift ho gai kahi aur rehne chali gai, mona mujhe dur chali gai ab mane socha k ab mare dil ki tamnna aarju kabhi puri nahi hogi, ham ek dusre ko bhul chuke the,aur kariban 1 sal bad achanak vo mujhe city me mil gai aur mujhe pehchana aur hi kaha aur puch kase ho ? mane bhi bhabhi ko kaha ha me thik hu aap kaha ho aap to hamse bahot hi dur chali gai thi to vo man hi man muskurai aur kaha aisi koi bat nahi hai par mare hasnad k vajah se hame sift karna pada,

Fir thodi kuch bate hui, fir usne pucha k aap ki shop kase chal rahi hai mane kaha k bahot hi mast chal rahi hai fir use kuch yad aaya aue mujse kehne lagi k mare ghar par ek wosing masin hai jo bigad gaya hai use skarp me dena hai mane kaha koi bat nahi me le jauga ham lane k liye to bethe hai to vo halke se muskurai fir usne kaha koi bat nahi par aap pehle aake dekh lo mane kaha thik hai aap apna nob do to usne kaha nahi aap aap ka nob do to

Mane mera cell nob use likh k de diya aur usne kaha k me call karugi aur thoda muskurai aur kaha chalo me jati hu fir milege ye kah kar bhabhi chali gai, to mujhe aisa laga k bhabhi ko mujse sex karne ki icha hui hai, fir ham dono apne apne kam se chale gaye aur me to bhul hi gaya tha, aur kariban 4 dino bad ek call aaya aur samne se aavaj aayi me mona bol rahi hu aap vo masin dekhne aane vale the mane kaha ha me to bhul hi gaya tha aur mane

Kaha k aaj hi aana hoga usne kaha ha aaj hi aajao mane kaha kitne baje to usne kaha k duphar thik 3 baje aap aajana vo flate me rehti thi mane kaha ha aajauga, aur usne apna flate nob diya A 72 me thik 3 baje pahucha aur dor bel bajaya aur darvaja khula to me to dang hi reh gaya usne kya nity gaun pehna tha pink color ki nity thi aurusme se sab dikh raha tha uske bobs chut k bal bhi saf dikh rahe the badi hi jalim lag rahi thi, me to kuch der tak

Dekhta hi reh gaya fir usne kaha k yaha hi sab dekh lo ge k andar k liye bhi kuch baki rakhoge to me muskuraya aur andar gaya mona ne mujhe pani pilaya mane pani pine k bad pucha k aap ke hasband kaha hai to usne kaha k abhi abhi 2 baje vo job par gaye hai aur rat ko 10 baje lotege tab hi me samaj gaya k mona bhabhi ne mujhe 3 baje kyu bulaya fir bhabhi ne t v on kiya usme xxx movie k dvd pehle se lagi hui thi ham dono sath me dekh rahe

The aur usne ek hath mare baho me dala to mujhe to jase karant hi lag gaya aur samne xxx chal raha tha thodi hi der me ham dono garam ho gaye aur mera land to ek hi second me khada ho gaya fir mane pucha k aap ne isi kam se mujhe bulaya hai to bhabhi boli ha janu roj roj apne hasband se chudvake bor ho jati hu har bar ek hi land le le kar paresan ho gai hu vo week me ek ya do bar karte hai aur vo bhi sidha sidha mujhe maja bhi nahi aata

Mari pyas bhi nahi bujti par mane jab se tumhe dekha tumhari body mujhe bahot hi achi lagi aur tabhi mane soch liya k tumhare pas chudvaugi to bada maja aayega isliye aaj tumko bula liya taki tum mujhe khub chodo aur mari cht ki chatni bana do aur mari pyas buj jaye aur tum hi mujhe sex ka pura maja de sakoge mane kaha ha vo to jarur de sakta hu, ye sunkar me bhi khus ho gaya aur tabhi hamari najar t v par gai to usme 1 ladki jo apni dono

Ugli apni chut me dal kar hila rahi thi aur chut k andar bahar kar rahi thiaur apne bobs daba rahi thi kuch der tak aisa chala fir bad me vaha uska ek baby dog aaya to vo kutte dog ka land apne mu me le kar chusne lagi aur thodi der land chusne k bad vo dog kutte se chudvane lagi mane socha k ye aurat kitni majbur hai k aadmi ki jagah dog se chudva rahi hai tabhi mona

Bhabhi boli k dekho ye kutte se chudva rahi kutte se chudvane se acha hai k aap jase mard se chudvaye to malum bhi pade k chudvaya hai ye to malum bhi nahi padega mane kaha aap ki bat bilkul thik hai aur mane kaha k aap nasibdar khus kismat ho k muj jase mard se chudba rahi ho nahi to aap ko bhi kutte k pas hi jana padta to usne kaha ha bat to such hai, fir mane use apni baho me utha liya aur badroom me le gaya, aur bad par sula diya aur

Uski puri nity utar di aur uske bade bade mango jase aam ko chusne lga dono bobs ko bahot ho ragad k achi tarah chusa aur fir mane apna hoth uske hotho par rakha aur chusne laga vo bhi mare hotho ko chusne lagi aur bade maje le rahi thi ffir kuch der bad usne mare kapde utare jase hi mari pent utari to vo boli ye kya hai mane kaha mera lund usne kaha are itna bada aur

Itna jada mane kaha yakin nahi aaya to pakad k dekh lo aur usne mera land pakda aur dabane lagi aur fir mane land ko chusne lagi vo mare land ko pura ka pura apne mu me le kar chusne lagi vo aise chus rahi thi k mujhe aisa laga k usne kai janmose kai time se land dekha hi nahi ho mujhe to aisa lag raha tha k mona aaj mera pura land kha hi jaye gi aise pagalo ki tarah land chs rahi thi, kafi der land chusne k bad mane use leta diya aur uski pyari

Chut k pas gaya aur hole se pehle uski chut par mane kiss kiya to vo chilla uthi k kya kar rahe ho mane kaha aaj mera kam tumko khus karne ka hai so aap dekha karo me kya karta hu aur bad me me uski chut ko chusna chalu kiya to vo bahot aavaje nikalne lagi ajib ajib aavaje nikal rahi thi ssshhhhhhaaa aur keh rahi thi bada maja aa raha hai aur me jab apni jibh uski cht me dalta to vo jane swrgme hoti use itna maje aata tha aur kehti aur

Dalo puri juban andar dalo aur me apni puri juban andar bahar karne laga usko bahot maja aaya kariban 30 minut chut chus ne k bad usne kaha k ab mujse nahi raha jata aap plz jaldi se apna land dalo mane kaha thik hai, aur mane uski chut chat k ek dam saf kar di thi aur usme se jo pani nikla vo bhi me pi gaya tha bahot maja aaya kya chut thi, fir mene apne land ko uski chut k mu pas rakha aur ek jordar dhakka jatka diya to 6 inch ka pura land

Ek hi bar me uski chu me ghus gaya aur vo chillane lagi aur kehne lagi bahot dard ho raha hai oyma margai aaaaaaa ye kya dal diya tumne mane kaha sirf mera land hi hai me thodi der ruka raha aur kuch der bad thoda hilne laga apne land ko andar bahar karne laga ab uska bhi dard kam ho gaya tha ab usko bhi maja aane laga tha me apna pura land bhabhi ki chut me andar bahar karne laga use bahot maja aa raha tha aur mujhe keh rahi thi k fad do mari chut ko chut ki chati badado aaj tum hi mare hasnabd ho aur jor se

Chodo ab me kisi se nahi chudvaugi sirf tumse hi chudvaugi use bada maja aa raha tha mera land bada hone k karan uske ghbrasay me lagta tha aur mera vajan jyada hone k karan use maja aaraha tha aur keh rahi thi chodo mere raza mari chut ki khujli mita do tab me bhi jos me aagaya aur uske dono bobs ko mu me le kar chusne laga aur jor jor se hilte hue apne land ko uski chut se andar bahar karne laga usko swarg ka aanand mil raha tha aur

Vo aaveje bhi ajib ajib nikal rahi thi aaaaa uuuuuu ahahahha me jor jor se hilta raha aur land ko andar bahar karta gaya kariban 30 minut bad me jad gaya aur mara pani nikal ne wala tha to mane apna land uske mu me rakh diya aur sara pani uske mume hi nikal diya aur vo mera sara ka sara pani pi gai aur kehne lagi k aap ka juic to bada garam hai par bahot hi testi hai fir

Ham dono hamare kapde le kar bathroom me nahane chale gaye vaha ham sath sath nahaye aur vaha mane fir se use ek bar khub maje se choda vo bahot hi khus ho gai fir ham bahar aaye to usne mujhe kaha k aaj mujhe bahot maja aaya aaj tak kisi ne mujhe aisa nahi choda mujhe bada sukun mila aur mari chut ki pyas bhi buj gai mari is sarvis se vo bahot hi khus thi aur mane kaha k ab me ja raha huto usne kaha thik hai fir vo boli k ruko me

Aati hu khuch der bad vo aai aur uske hath me kuch rupye the jo vo mujhe de rahi thi mane mana kiya mane kaha me nahi le sakta to usne kaha nahi ye to aap ki mehnat k rupye hai ye to aap ko lane hi padege aur usne kaha k agr aap ye pise nahi loge to me aap ko dusri bar nahi bulaugi mare bahot hi mana karne k bad usne mujhe 2000 rs diye aur kaha k jab me fon karu aap aajana aur mujhe maje karva jana to mane kaha thik hai mari jaan aap jab

Kahogi tab aajaug aur aap ko khus karduga, aur me apne ghar aagaya,
aur isi tarah bhabhi ne mujhe kam k nahane ghar bulaya aur maje karvai aur bhabhi ne bhi maje luta aur ek such bat kahu to kabhi kabhi sex ka maja lena hi chahye roj roj ek hi admi se chudvakar bor ho jate haiisliye jindagi life me thoda anjoy maje lane hi chahye isme bura galat kya hai aur mari ek bat

Yad rakhna apne hasband se chudvane me aur koi aur mard se chudvane me bahot hi difrans hoga bahot hi fark hoga vo to aap achi tarah janti hogi isliye roj roj dal chaval khana hai to kabhi to bahar ki biryani chakh hi lani chahye ok girls lats start best of luck,

Ab aap hi socho k vo mari sarvic se kitni khus hogai hogi mane use kesa sex ka maja chakhaya hoga k usne mujhe 2000 rs diye use kitna maja aaya hoga aap ko bhi ise tarah sex ka maja chakhna hai aur pura sex ka matlab samajna hai to plz koi bhi ladki ya bhabhi ya unty mujhe mail ya call kar ke bula sakti hai me sabhi ko pure puri mehnat aur lagan k sath sex ka bharpur aanand duga i promiss u such ok dosto bye

Aap sab ko mari kahani story kasi lagi plz mujhe mail karke batana aur khas karke bhabhi unty aur girls plz mujhe mail ya call karna ok bye thanks.
na jane kon si rat aakhri hogi, na jane kon si mulakat aakhari hogi, aaj waqt hai karlo ji bhar k hamse bat,na jane kon si sas aakhari hogi,this is my e mail id sexy.call.boy3@gmail.com