Monday 10 January 2011

Ako sam naturista, nisam lud

Oni koji nisu nudisti misle da su nudisti ludi!
Oni misle da samo želimo da budemo goli sve vreme!
Oni misle da se klanjamo i nudizam smatramo kultom!
Oni misle da želimo da budemo goli u javnosti i nametnemo naše vrednosti drugima!

Dozvolite mi da vam kažem šta je nudizam u praksi.
Ja spavam nag, ali ponekad to i ne radim.
Po kući hodam nag, ali ponekad to i ne radim.
Idem da na nudističke plaže ali idem i na one za odevene.

Imam mnogo interesovanja i naturizam je samo jedan od njih.
Volim ples, ali ne plešem svakodnevno, tako se može reći i za nudizam. Ja samo vidim nago ljudsko telo kao prirodni, vid rekreacije i to tamo gde je to prikladno.
Međutim, ja razumem "zašto” neki ne nudisti nas nudiste smatraju ludim?
Na mnogim forumima po Internetu, "tzv. naturisti" kažu mnogo glupih stvari koje nemaju nikakve veze sa nudizmom.
Na jednom Twitter nalogu, dve samo proklamovane "nudistkinje" su pričale o svojoj želji da idu gole u javnosti. Svaka od ovih "naturistkinja" iznosi iskustva kako ide u prodavnicu naga ili do bankomata. Njima se posebno sviđaju šok i reakcija onih koji ih vide takve. To što one čine nema veze sa naturizmom, nego sa egzibicionizmom.
Neki kažu da ovo predstavlja samo "ekstrem" u "nudističkom spektru".
Zato trebaju da postoje ovakvi sajtovi i blogovi na kojima sa drugima mogu da u našem interesu raspravlja o nudizmu. Naturizam se takođe suočava sa mnogim izazovima i želim da se o njima raspravlja i čujem mišljenje drugih naturista i nudista.

Ja sam naturista, ali nisam lud za golotinjom!

No comments:

Post a Comment