Friday 14 January 2011

Glumica Malin Akerman kaže – “Golotinja je prirodna”

U svom intervjuu datom listu „ORANGE COUNTY REGISTER” glumica Malin Akerman objašnjava svoje vaspitanja i otvoren stav prema golotinji.
Pitanje: Vi ste imali nekoliko scene golotinje u filmovima i na televiziji. Da li je vaš švedsko vaspitanje čini tako otvorenom prema golotinji?

Odgovor: "Ja bih to tako zamislila. U Švedskoj, golotinja je prirodna. Ne smatra se seksualnošću. Mi smo odrasli sa grudima na televiziji. Ljudi su u toplesu na plaži. Moji roditelji bi ponekad prelazili iz spavaće sobe u kupatilo goli. Nemojte treptati jer je to tako prirodno. Uvek kada prihvatam ulogu mislim o mojim roditeljima. Da sam odrasla u licemernom domaćinstvu, možda bih drugačije mislila. Ali, ako je uloga dobra, golotinja mi je poslednja na pameti."

No comments:

Post a Comment