Wednesday 5 January 2011

Više od skidanja pantalona

Od početka među nudistima je prisutno pitanje kako reći roditeljima, deci ili prijateljima da ste nudista. A od nekih mojih prijatelja nudista često čujem koliko se plaše ili su nesigurni kako objasniti njihovu sklonost ka nudizmu. "Mi nismo spremni da kažemo deci da njihovi mama i tata idu goli tokom vikenda!" ili "Mama, tata, ja volim biti go u prirodi".
Pokušavao sam pronaći odgovor, i na taj način pomoći svojim prijatlejima i svima ostalima koje ovo pitanje muči, ali jedino što sam nalazio su nova pitanja, a na kraju sam završio sa pitanjem: zašto uopte bilo kome objašnjavati.
Ako je to zaista sve u vezi naturizma tada nije mnogo. Ali nažalost nije, naturizam znači mnogo više od prostog skidanja pantalona, postoji jedna cela filozofija nudističkog života, samopouzdanja, poštovanja i prihvatanja. Dakle, ono šta mi pomaže je, da je naturizam stvarno način života i ljudi poštujte tu ideju.
Kada ljudi reaguju na vest da ste naturista oni zauzmu određeni stav prema vama. Ako govorite sa poštovanjem i poverenjem o ovom važan delu vašeg života, oni će uvideti važnost i pokazaće odgovarajući respekt prema tome.
Međutim, ako sve deluje brzopleto i neprimereno oni će tako i odreagovati.
Dakle, ako je naturizam važan za vas, govorite sa poštovanjem.

No comments:

Post a Comment