Friday 4 February 2011

O promociji nudizma

Za nudizam i naturizam sam prvi put čuo kada sam krajem osamedesetih godina XX veka počeo da kupujem erotsku literaturu da bih se javno na plaži skinuo tek krajem XX veka. Prve erotske časopise sam dobio od školskog druga koje je njegov otac doneo iz nemačke, da bih kasnije počeo i sam da ih kupujem na kiosku... tada je tek počela prodaja erotskih časopisa na kioscima, u početku su se prodavali zapakovani u providne celofane, osim onih objavljenih u hrvatskoj koji su bili zapakovani u foliju plave boje, dan danas se sećam. Privlačilo me je da gledam te divne gole žene, ali sam ostao zapanjen kada sam prvi put vide slike golišavih muškaraca, žena i dece snimljenih na Adi bojani i drugim nudističkim odmaralištima, kako se šetaju, igraju napolju potpuno goli. Svi su bili nasmejani i izgledali vrlo srećni tako golišavi i činili su mi se bez imalo srama. To me je zainteresovaloi privuklo, a sve mi je postalo mnogo jasnije kda sam prvi put pogledao film „Leota poroka” i tada sam odlučio da če, kad odrastem živeti život kao nudista.
Te prelepe slike nudistička probudile su u meni ideju nudizma. Fotografije su na mene ideju nudizma, lepotu života u prirodi prenele bez ijedne reči. Izražajna lica, graciozna tela, jedan trenutak u prirodi, majka i dete sa osmehom... to su osnovne priče ispričane nudističkom fotografijom. Nudizam obuhvata ljudsko biće, bez stida. Posle svega, Tvorac nas je stvorio, bez stida, zašto onda mi treba da se stidimo?
Primetio sam da je u poslednje vreme trend i mainstrim da se porodice orijentisane ka nudizmu sklanjaju, izvinjavaju kada su u pitanju nudističke fotografije, a u publikacijama se stavlja manji akcenat na kvalitet i jasnoću fotografije dok pojedine nudističke publikacije objavljuju isti broj fotografija sa odevenim i ne odevenm ljudima. A po mom mišljenju pokazati fotografijom kako nudističke porodica uživaju u slobodi jedan je od najboljih načina da se izrazi ideja nudizma i naturizma.
Nudističke fotografije koje prikazuju porodične nudističke aktivnosti pomoći će boljem razumevanjau i ako nudističke organizacije žele da privuku više mladih ljudi da nudizam prikažu u boljem svetlu, na fotografija bi trebalo da budu prikazani mladi nudisti kako uživaju u nudističkim aktivnostima, pričajući svoju priču, iznoseći zanimljive i ubedljive stavove i videćete da će populacija nudista i broj članova nudističkih organizacija rasti.

No comments:

Post a Comment